Pages

Saturday, September 1, 2012

salam lebaran 1433 hijrah

assalamualaikum.. mungkin belum terlambat lagi untuk za mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat blogger... alhamdulillah syukur kerana telah diberikan peluang untuk selesaikan tanggungjawab saya sebagai hambaNya menunaikan puasa di bulan ramadhan.. semoga umur dipanjangkan lagi untuk ramadhan akan datang.. actually za memang nak update blog yang dah bersawang banyak sangat ni tapi memandangkan line broadband buat hal terus cancel.. geram je tengok ramai yang dah update entry raya.. tapi raya ada sebulan kan? so, no problem lah. cuma mungkin cerita dah nak basi.. tehee..

memang tak puas bila balik ke kampung halaman menikmati masa-masa bersama family selama 10 hari.. dengan assignment yang berlambak, dengan nak kemas rumah lagi, dengan masaknya lagi, dengan nak beraya lagi.. tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. za meminta maaf kepada sahabat handai yang terpaksa menolak untuk beraya bersama  memandangkan assignment yang berlambak.. mohon maaf sangat-sangat.. untuk pengetahuan semua, za hanya merasa 2 hari je beraya.. pada first and fouth raya..

and this year juga za berkesempatan beraya dengan Encik bakal with his siblings.. raya keempat tulah za dan keluarga masak pelbagai jenis lauk dan kemas rumah bagai.. haha. tak menang tangan kami haritu.. tapi semuanya under control lagi.. itu jelah nikmat raya yang saya rasa pada tahun ni.. only 2days berhari raya tanpa assignment even assignment ligat bermain dalam minda.

No comments:

Post a Comment