Pages

Saturday, July 13, 2013

ramadhan al mubarak

hai bulan penuh keberkatan,, hai ramadhan,, hai bulan mulia,, hai semuaaaa..

alhamdulillah sampai juga kita pada bulan ramadhan tahun ni,, tahun depan macam mana pulak ye?? semoga dipanjang kan umur kita semua,, boleh la perbanyakkan ibadah,, maklumlah syaitan2 dah kena ikat :)

sudah masuk hari ke 4 umat islam berpuasa,, menahan lapar,dahaga dan nafsu,, alhamdulillah,, tahun ni aku dapat merasa suasana puasa dalam aku sibuk bekerja,, memang best,, tak pernah rasa penat,, baru aku perasan yang aku sangat bertenaga sepanjang berada di tempat kerja,, even perut selalu berbunyi "kruk kruk kruk" time rehat,, tu pun ada someone yang tegur time aku nak pulang ke rumah "puasa ke? tengok you banyak bertenaga,, happy je muka,, tak penat ke?" haha,, aku pun tk perasan,, ini mungkin gara-gara kolegen rumpai laut yang aku makan tu,, *mcm promote je aku ni -.-,, muahaha,, actually aku pun tak tahu kenapa,, tapi alhamdulillah pemakanan aku dapat jaga,, waktu berbuka dan bersahur pun takde dah macam dulu,, makan sampai tambah 2,3 kali,, haha,, umur dah 21 sebab tu pemakanan kena jaga,, tak gitu??

tahun lepas berpuasa dengan kekasih,, tahun ni berpuasa dengan bakal tunang,, tahun depan berpuasa dengan tunang,, 2tahun lagi berpuasa dengan suami.. EH?? haha,,

still counting the days~~

No comments:

Post a Comment