Pages

Saturday, May 21, 2011

ketika ini .

jam menunjukkan pukul 3.30a.m.Dan ketika ini,za rasa betul-betul bosan.Tak tahu nak buat apa,HMMM.jari pun berlegar-legar di papan kekunci.seperti ada sesuatu yang hendak disampaikan disini.apakah??


ketika ini. za sedang mengalami penyakit yang serius iaitu kebosanan yang melampau. ya, ia satu jenis penyakit.dan za sangat serius ni.hee.

ketika ini. dalam kepala za sibuk memikirkan perkara yang dah berlalu.pelbagai.dan ramai yang cakap benda yang dah lepas jangan dikenang.tapi bagiku benda yang sudah lepas haruslah dikenang agar ia akan menjadi tauladan untuk za meneruskan kehidupan seterusnya.sejarah mungkin akan berulang.dan za berharap za lebih matang untuk membuat keputusan.tahu membezakan yang mana buruk dan yang mana baik.

ketika ini. berminat untuk menyanyikan semula lagu cinta antara kita nyanyian duta dan baizura kahar.setelah 3tahun tidak menyanyi lagu ini.kenapa lagu ini?ya, lagu ni banyak sangat kenangan.lagu ni za tujukan khas untuk dia.yes,only him.dan dia juga suka lagu ni.bila nyanyi lagu ni mesti ingat dia.terasa macam masa berjalan begitu pantas.sekarang za sedar,tanpa dia za bosan.kenapalah za baru sedar sekarangkan?itulah,kata orang kita kena menghargai setiap apa yang kita miliki.dan ketika ini,za sedar akan kesilapan itu.
moga tidak diulangi lagi~~

ketika ini. diri ini berasa cemburu sangat dengan mereka yang bakal mengakhiri zaman remaja mereka dengan ikatan perkahwinan.WAW!!za pula yang excited.hehe.tapi za tak kesah sangat sebab za yakin jodoh dan pertemuan telah diaturkan.so, tunggu jela.last but not least,usaha pun kena juga. takde usaha tak jalan beb (:

ketika ini. rasa malas pula balik ke kolej.sayang tinggalkan rumah dan family ): tapi nak buat macam mana,pelajaran mesti diutamakan.mak cakap"bawak balik segulung diploma ye".heee.insyaAllah mak.akak ingat pesan mak tu.

ketika ini. za rasa jari za kena stop menaip kerana takut esok akan bangun lambat.nanti kena bebel pula.huhu .

tatatititutu .

No comments:

Post a Comment