Pages

Wednesday, June 27, 2012

surprise for him

haiiiii
assalamualaikum.

wahhh,lamanya tak update pape. rindu kat blog. tapi assignment sudah mula membanjiri. adatlah student. tak baik mengeluh.ok,disebabkan banyak perkara yang terjadi tapi tak berupdate so thats mean za akan post secara random la ye. date dia tunggang terbalik pn lantak p la kat dia..hewhew.pinjam bahasa utara sat na.


cerita 1 :
SELASA 25062012 8 TILL END
group kami (AD112) telah mendapat profit yang banyak pada jualan art market sem lepas. dengan hasil profit tu, kami sekelas telah merancang untuk mengadakan dinner di Tenang Seafood Restaurant, Pantai Batu Buruk. dinner ni pun bukan saja-saja je diadakan. ini bertujuan untuk membuat surprises untuk SIR RAFIZI. haa, ni makan dia. sape suruh sir taknak jumpa kami. tehee. kamk bukan main excited lagi sebab dia adalah sumber inspirasi kami semua. WE LOVE YOU SIR!!! (: kami terpaksa meminta pertolongan daripada SIR YUS bagi menjayakan dinner ini memandangkan beliau sangat rapat dengan sir fizi. plan ni berjalan dengan lancar. alhamdulillah tapi za sebagai warga kolej ingin meminta maaf kerana terpaksa pulang awal disebabkan meeting kolej pada jam 10.00pm.

time "budak kolej" nak balik tu kami sempat bergambar untuk buat kenangan la katakan. dan saya sempat cakap kat sir sebelum balik..

za : sir,nanti kita kat jumpa kat kl eh (sambil senyum)
sir  : ha,oke oke. kita jumpa kat jusco (senyum nampak gigi)
za : ahaha, sir perliiiiiii. (sambil berjalan pergi)

*actually za taknak pergi dari situ. tapi terpaksa sebab ada meeting. tapi za rasa memang patut pun za pergi sebab za takut za akan mengalirkan air mata melihat sir. *air mata kegembiraan

last but not least,
good luck and all the best sir. jangan lupa kami kat sini.

jom tengok gambar sir terkejut dan terharu (:

surprise yg menjadi

terharu dan sebak

secret recipe

a part of us

za makin gemuk -.-

No comments:

Post a Comment