Pages

Wednesday, October 24, 2012

za here

assalamualaikum

hai readers, ingat za lagi tak?  mungkin za dah lama menyepi. bukan berhenti berblogging ok. but berehat sebentar. dah berapa bulan kan za tak update. kesian blog bersawang. and now, time untuk bersihkan segala sawang, bakteria dan hama yang ada di blog. today, za sangat bersemangat untuk berkongsi cerita dengan korang. tapi.... semangat za dah kurang disebabkan line broadband yang tersangatlah slow. segala idea yang nak update pun za lupa. tapi jangan risau ye. insyaAllah, za akan update secara slowly. proses membaiki blog pun belum siap sepenuhnya. tapi korang nampak kan dah bertukar wajah? hehe. pink! warna, yang za takkan guna dan tak suka pada masa dahulu. but now? everything za nak kaler pink. but bukan pink yang terang-terang tu ye. za suka lebih kepada soft. ala-ala peach sekali pandang pun ada. macam color belacan pun ada. menurut encik google, ini merupakan warna-warna pastel yang akan menjadi famous pada tahun hadapan. kalau orang seni panggil color forecast 2013. macam course yang za ambil memang kena rujuk color forecast ni untuk fashion yang bakal za buat. rasa tenang sebab warna-warna dia lembut je. if korang perasankan, ramai pengantin mengenakan busana pengantin warna pink soft. perasan tak perasan tak? huhu.

bercakap pula tentang header za tu, pasti ramai yang tertanya-tanya kan? ha, actually za ni pun suka berangan tau. macam cerita mimpi cinderella tu. korang tengok tak? memang kelakar. geram pun ada sebab perempuan tu bendul sangat. haha. jangan lupa saksikan pada setiap hari selasa, slot lestary, jam 9pm di tv3. ok takpe. cerita tu tolak ketepi dulu ye. sebab dah lari dari tajuk. ayuh kejar balik. hehe. bercakap tentang angan-angan.. korang pun mesti ada angan-angan kan? same goes to me. apa yang za angan-angan kan? nak tahu? ikutilah cerita za dalam entry-entry yang akan datang ye.

terlalu banyak yang za nak dalam dunia blogger ni. member tak ramai yang menceburi bidang blogger ni. so, za tak ramai pun yang kenal. blogger yang famous pun za dah follow. such as, lyssa faizureen, fatin suhana, fynahere, cik epal and  irine nadia marcello..  who's next?




No comments:

Post a Comment